niedziela, 4 lipca 2010

Najwyższy koń na świecie

Czy wiesz, że ...
najwyższym koniem na świecie był angielskiej rasy Shire? Mierzył 2,19 m i ważył ok. 1,5 tony. Od 1946 roku rekord wygląda na wciąż niepobity. Oryginalne imię konia brzmiało Samson, ale ze względu na wyjątkowy wzrost otrzymał imię Mamut. Najwyższym żyjącym koniem, zanotowanym w Księdze Rekordów Guinnessa jest kary wałach Goliath, Percheron, mierzący niemal 2 metry. Zobaczyć go można w Newadzie, USA.


http://twojezwierzaki.org/ciekawostka/366/najwyzszy-kon-na-swiecie/

13 komentarzy:

  1. Kocham konie:* To moja pierwsza miłość:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham KONIEEEE! ;*;*;* to moje życie! jeśli one znikną ja też, z nimi do nieba...! ;o ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  3. koniki... moja miłość!!! Bez nich żyć nie chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. koffam konie .. bez nich zycie było byszare a dzięki koniom widzę życie w tęczowych barwach

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy,nie spamuj! Też bez nich nie mogę żyć,ale nie użalaj się tak. Dla mnie dzień bez koni,to jak dzień bez oddychania. Kocham je całym sercem,mocniej niż ty anonimie. Gdy miałam 2 lata nauczyłam się na nich jeździć. Były moją miłością od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. lot of laugh LoL

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham konie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy mnie pytają w kim się zakochałam ,ja im mówię ,że w koniach

    OdpowiedzUsuń
  9. La poesía de Gonzalo Rojas, México, UNAM , 1992.

    OdpowiedzUsuń
  10. Es uno de los platilpos más representativos del país.

    OdpowiedzUsuń
  11. Es el corazón del Centro Histórico de Guadalajara.

    OdpowiedzUsuń